Rid-pass Dantiis

hej bloggisen har vart i stallet med sofia var jätte kul och mysigt. när vi kom dit gick jag raka vägen i till Dante och gulla lite med honom och knäpte lite bilder qoch efter de pynta jag och sofia lite hos akter och dante blev ganska bra. sen pyslade jag om dantiiiis sadlade och tränsade han ja och så red jag.

först kanske vi skritade i 10 min så tog vi tyglarna då gick dante deräkt på tygel sen började vi värma upp då var han lite seg men kom i gång efter några min vi värmde upp i både höger och vänster varv. när vi hade värmt upp började vi galopper då  var han jätte duktig och gick på tygen då med jag tror att han tyckte da var ganska kul i varifall för han var så duktig i båda varven.

ja när vi hade jobbat en stund samlades vi och bestämmde vad vi skulle göra sissta lektionen och de blev poäng hoppning och nästa vecka ska vi hoppa bar-backa så de ska bli kul ja när vi hade bestämmt de jobbade vi en stund till sn saktade vi av till skrit och hästarna fick lång tygel.

och när vi tog ner hästarna i stallet fick dante godis gör han var få duktig så borstade jag honom och kratsade hovarna och när vi skulle åka hem pusssa jag på honom och sa hej då.



:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0