snart stallet!

tjena bloggen ska snärt dra till stallet med bästa sosso och rida dantiis ska bli skit kul
länktar skit mycket efter min lilla dante♥ kommer ochså lite bilder på veckans häst i kväll elr i morgon kommer ochså lite bilder sen stallet men tyvär inte när jag rider för sofia ska ochså rida vi ska hoppa barbacka vet ej hur de stavar men jaja ska allafall bli skit kul ska mysa,borsta och fota dante♥ och sen så klart rida kommer bli en super mysig kväll i stallet tror jag i vargifall :)

///beca


Kommentarer
Postat av: Isabel Håkansson/ brudarnaistallet

Hej Rebecca! Jag vill att vi gör upp ett schema angående skötningen av Dante. För det blir så tråkigt ifall vi åker samma dag och en inte får rykta!



Dem ända dagar jag "måste" ha är Tisdagar & Söndagar och helst torsdagar om det går för dig? Villka två dagar "måste" du ha? Svara tillbaks på vår blogg! :)

2011-12-12 @ 20:34:52
URL: http://brudarnaistallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0