5 saker......

hej bloggen nu ska jag skriva 5 saker in kansk einte visste om mig och dante

Börjar med mig

* Jag älskar oboy dricker de varje morgon
* Jag brukar sjunga i duschen
* Jag pratar alltid med konstig röst när jag säger heej till dante
* När jag och sofia är i stallet brukar vi gå in i tvätt stugan och bara prata i typ 40 min
* Av hoppning elr dressyr väljer jag hoppning



De var lite saker om mig ! Nu ska jag skriva om dantiis

* Rebeca har aldrig ramlat av mig
* Jag älskar att bli fotad
* Jag älskar när rebeca borstar och myser med mig
* Jag är rädd för spolar spiltta
* Jag älskar när Rebeca kommerin till mig och pussar mig ♥




Kommentarer
Postat av: Alva

Söt ponny! :-)

2012-01-14 @ 21:11:56
URL: http://alvatrane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0