Alla hästar jag tyckt om på dessa år :)

Har nu riddit i 6 år och haft många favoriter bland sorfs hästar ! :D

Ellen:   först hade jag Ellen henne hade jag när jag började rida hon finns inte med på sorfs hemsida men hon var svart och typ c-d ponny kanske ?? aja men sen sådes hon kommer inte ihåg varför men aja :)

Macho:   Mcho var grym på att hoppa och var oftast pigg stack oftat iväg med mig och så men han var skit rolig att rida och allting och han  var jätte snäll att sköta men sen började han att sparkas lite i spiltan men han såldes inte utan han gorde illa sig på någåt sätt kommer inte igåg hehe.

Timmy: Timmy var as gullig och jätte duktig i dressyr men bockade rätt mycket ochså ! men han var snäll :) sen hännde det något med hanns ben så han gick bort :( men han hade jag inte så länge som favorit.

sen ett tag tykte jag om jätte många hästar haha !!

och nu har jag haft Akter som skötarhäst i 2 elr 3 år :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0