Presentiaon av Rebeca och Dante!

Hej tänkte skriva lite om mig och dante!

För er som inte vet heter jag rebeca bor i lilla sala fyller 12 år 4 fubruari. Rider på sorf som ligger ungefär 1 km från stan. På sorf har jag då riditt i snart 8 år där jag då sköter om en en stor C- Ponny vid namn Dante brukar kalla honom  (Dantiis)  som jag har skött i lite mera en ett halv år nu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rider även på onsdagar (18:30) Tävlar ochså ganska mycket ast bara clubb tävlingar! Satsar på hoppningen de högsta jag har hoppat med Dante är 80 cm.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dante då är en ridskolle ponny är en flug skimmlad conomara är jätte snäll i all hantering Hoppar väldigt bra men går ochså fint i dressyren!

Hoppar ni vill följa min och Dantes utväckling här på http://ponniibrudana.blogg.se
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0