Tävling i dag

i dag var jag ju med i en tävling gick faktiskt bra hoppa 60 med dante
han var jätte duktig.

Började med att sofia sof hos mig vi gick upp 06:15 åt frukost osv klädde på oss sen skjutsade pappa oss till sorf! började med att borsta dentiis svans och tog bort lite lera från han sen när Isabel kom vände vi han så vi borsta vi honom så tävla först Isabel honom sså tog jag honom.
När jag red fram var han lagom pigg men när jag var inte på banan var han ganska pigg men han var jätte duktig min lilla kille!










Vi klarar allt tillsammans!♥


Kommentarer
Postat av: karoline

vad fina ni var och vad kul att det gick så bra för dig tävlar ochs mycket fast inte på sånna tävlingar ha en fortsatt bra dag kram :)

2012-01-23 @ 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0